(017) 390-06-42

priemnaya@gor-roddom2.by

Электронныя звароты

Звароты павінны прыходзіць на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Вы маеце магчымасць пакінуць электронны зварот (заява, прапанова, скаргу). Электроннае зварот - зварот заяўніка, які паступіў на адрас электроннай пошты ўстановы альбо размешчаны на афіцыйным сайце ўстановы ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт.

Увага! Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года №300-З (у рэд. ад 2015/07/15 №306-З) "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінны ўтрымліваць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.
  • да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, упаўнаважанага падпісваць зварот;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
  • да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 каляндарных дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц.

Заяўнікі маюць права:

  • падаваць звароты, выкладаць довады;
  • знаёміцца з матэрыяламі, якія непасрэдна адносяцца да разгляду зваротаў;
  • прадстаўляць дадатковыя дакументы і (або) звесткі альбо звяртацца з просьбай аб іх выпатрабаванні;
  • адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці;
  • атрымліваць адказы (апавяшчэнні) на звароты;
  • абскардзіць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты і рашэнні аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароту, якія (па якіх):

  • звароты не адпавядаюць патрабаванням, устаноўленым заканадаўствам
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскіх, грамадзянскіх працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадкам адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі устаноўлены iншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі
  • прапушчаны без паважнай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку і занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спыненая перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Электронныя звароты грамадзян