Электронныя звароты
Звароты павінны прыходзіць на пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Вы маеце магчымасць пакінуць электронны зварот (заява, прапанова, скаргу). Электроннае зварот - зварот заяўніка, які паступіў на адрас электроннай пошты ўстановы альбо размешчаны на афіцыйным сайце ўстановы ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт.
Увага! Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года №300-З (у рэд. ад 2015/07/15 №306-З) "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
Электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.
Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінны ўтрымліваць:
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;
- адрас месца жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна;
- выклад сутнасці звароту;
- адрас электроннай пошты грамадзяніна.
- да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:
- поўнае найменне юрыдычнай асобы;
- месца знаходжання юрыдычнай асобы;
- выклад сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, упаўнаважанага падпісваць зварот;
- адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
- да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 каляндарных дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц.
Заяўнікі маюць права:
- падаваць звароты, выкладаць довады;
- знаёміцца з матэрыяламі, якія непасрэдна адносяцца да разгляду зваротаў;
- прадстаўляць дадатковыя дакументы і (або) звесткі альбо звяртацца з просьбай аб іх выпатрабаванні;
- адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці;
- атрымліваць адказы (апавяшчэнні) на звароты;
- абскардзіць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты і рашэнні аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці.
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароту, якія (па якіх):
- звароты не адпавядаюць патрабаванням, устаноўленым заканадаўствам
- звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскіх, грамадзянскіх працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадкам адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі устаноўлены iншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
- звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі
- прапушчаны без паважнай прычыны тэрмін падачы скаргі;
- заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку і занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
- з заяўнікам спыненая перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.