(017) 390-06-42

priemnaya@gor-roddom2.by

Пералiк адмiнiстрацыйных працэдур

Прыёмнае аддзяленне

Прыёмнае аддзяленне
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у прыёмным аддзяленні
арганізаваны па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца   (Прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

7.4Выдача медыцынскага пасведчання аб смерці (мёртванараджэнні.)

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент які сведчыць асобу

Бясплатна

у дзень звароту

бестэрмінова

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання

Да 1 года

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Еськова Ганна Алегаўна , тэл. (017) -390-08-17.

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.

Аддзяленне паталогіі цяжарнасці № 1

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва ўстанове аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у аддзяленні паталогіі цяжарнасці № 1 арганізавана
па прынцыпе «АДНО АКНО» у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністратыўнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, другога дакумента (рашання), якія выдаюцца (прымаюцца) пры выкананні адміністрацыйнай працэдуры

7.2..Выдача заключэння:

 

 

 

 

 

7.2.1. Урачэбна-кансультатыўнай камісіі

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі

Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі

7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці)

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці

бестэрмінова

Выдача лістка непрацаздольнасці пацыенткам, якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў, дзіцем інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў. На асобу, якая даглядае дзіця (бацька, бабуля, дзядуля, апекуны)

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці

На тэрмін устанаўлення часовай непрацаздольнасці

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага агляду

Да 1 года

7.9 Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў.

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. аддзяленнем Макаранка Вольга Іванаўна, тэл. (017) -396- 75-81 Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага ўрача па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21

Акушэрскае абсервацыйнае аддзяленне

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у акушэрскім абсервацыйным аддзяленні
арганізаваны па прынцыпе «АДНО акно» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 20 0 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння ) ,  выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

7.2..Выдача заключення:

 

 

 

 

 

7.2.1. Урачэбна-кансультатыўнай камісіі

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі

Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі

7.3. Выдача медыцынскай даведкі аб нараджэнні

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень з дня звароту

бестэрмінова

7.5 Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці.)

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці

бестэрмінова

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага агляду

Да 1 года

7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. аддзяленнем Ласіцкая Вольга Анатольеўна , тэл. (017) -228-29-23.

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага ўрача (доктара) па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб 4 ,. Тэл. (017) -395-60-21.

Аддзяленне для нованароджаных дзяцей

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у аддзяленні нованароджаных
арганізаваны па прынцыпе «АДНО акно» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

7.2..Выдача заключення:

 

 

 

 

 

7.2.1. Урачэбна-кансультатыўнай камісіі

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі

Ад  1  месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля   правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання

Да 1 года

7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Ількевіч Наталля Георгіеўна , Тэл (017) -391-20-16.

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.

Кансультатыўна-дыягнастычнае аддзяленне

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у кансультатыўна -дыягнастычным аддзяленні арганізаваны
па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у кансультатыўна-дыягнастычным аддзяленні ажыццяўляецца ўрачом акушэрам-гінеколагам

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці )

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень   устанаўлення часовай непрацаздольнасці

бестэрмінова

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання

Да 1 года

7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. кансультатыўна-дыягнастычным аддзяленнем Раманчук Жанна Віктараўна , Тэл (017) -207-23-67.

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.

Гінекалагічнае аддзяленне

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у гінекалагічным аддзяленні арганізаваны
па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

7.2..Выдача заключення:

 

 

 

 

 

7.2.1 Урачэбна-кансультатыўнай камісіі.

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі

Ад  1 месяца
да 1 года або бестэрмінова
ў залежнасці ад захворвання
або патрэбнасці ў тэхнічных
сродках сацыяльнай
рэабілітацыі

7.4 Выдача медычнага пасведчання аб смерці (мёртванараджэнне )

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень звароту

бестэрмінова

7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці)

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень   устанаўлення часовай непрацаздольнасці

бестэрмінова

Выдача лістка непрацаздольнасці па асноўным захворванні

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці

На тэрмін устанаўлення
часовай
непрацаздольнасці

Выдача лістка непрацаздольнасці пацыенткам якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў, дзіцем інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў. На асобу, якая даглядае дзіця (бацька, бабуля, дзядуля, апекуны )

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці

На тэрмін устанаўлення
часовай
непрацаздольнасці

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання

Да 1 года

7.9 Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў.

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Федасеенка Аляксандр Уладзіміравіч , Тэл. (017) -397-19-53.

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2, намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.

Акушэрскае фізіялагічнае аддзяленне

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у акушэрскім фізіялагічным аддзяленні арганізаваны
па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

7.2..Выдача заключення:

 

 

 

 

 

7.2.1 Урачэбна-кансультатыўнай.
камісіі

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі

Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі

7.3. Выдача
медыцынскай
даведкі аб
нараджэнні

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

1 дзень з дня звароту

бестэрмінова

7.5 Выдача лістка непрацаздольнасці.
(Даведкі аб
часовай
непрацаздольнасці )

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень   устанаўлення часовай непрацаздольнасці

бестэрмінова

Выдача лістка непрацаздольнасці
пры ўскладненых
родах і ўскладненнях
пасляродавага перыяду,
а таксама пры
нараджэнні 2-х
і больш дзяцей

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці

14
каляндарных
дзён

Выдача лістка непрацаздольнасці
 Пацыенткам, 
якія знаходзяцца ў
адпачынку па догляду
за дзіцем
ва ўзросце да 3 гадоў,
дзіцем інвалідам ва
ўзросце да 18 гадоў.
На асобу, якая даглядае
за дзіцем (бацька,
бабуля, дзядуля,
(апекуны )

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумен,т які сведчыць асобу

Бясплатна

У дзень   устанаўлення часовай непрацаздольнасці

На тэрмін устанаўлення часовай непрацаздольнасці

7.9 Выдача выпіскі
з медыцынскіх дакументаў

Раддом №2

Пашпарт, ці іншы дакумен,т які сведчыць асобу

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Ваўчок Наталля Уладзіміраўна, Тэл. (017) -201-24-70.

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Роддоме № 2 намеснік галоўнага ўрача па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.

Кадры і бухгалтэрыя

Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у кадравым сектары арганізаваны
ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння ) ,  выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

2.1.  Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Раддом №2

-

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

Раддом №2

-

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

23. Выдача даведкі пра перыяд работы, службы

Раддом №2

-

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

Раддом №2

-

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

Раддом №2

-

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

 бестэрмінова

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3-х гадоў

Раддом №2

-

Бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. кадравым сектарам Рачкоўская Наталля Віктараўна, 4-й паверх адм. корпуса, каб. № 5 тэл (017) -397-64-41

Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна, 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.