Пералiк адмiнiстрацыйных працэдур
Прыёмнае аддзяленне
Прыёмнае аддзяленне
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у прыёмным аддзяленні
арганізаваны па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (Прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.4Выдача медыцынскага пасведчання аб смерці (мёртванараджэнні.) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент які сведчыць асобу |
Бясплатна |
у дзень звароту |
бестэрмінова |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання |
Да 1 года |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Еськова Ганна Алегаўна , тэл. (017) -390-08-17.
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.
Аддзяленне паталогіі цяжарнасці № 1
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва ўстанове аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у аддзяленні паталогіі цяжарнасці № 1 арганізавана
па прынцыпе «АДНО АКНО» у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністратыўнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, другога дакумента (рашання), якія выдаюцца (прымаюцца) пры выкананні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.2..Выдача заключэння: |
|
|
|
|
|
7.2.1. Урачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі |
7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
Выдача лістка непрацаздольнасці пацыенткам, якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў, дзіцем інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў. На асобу, якая даглядае дзіця (бацька, бабуля, дзядуля, апекуны) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
На тэрмін устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага агляду |
Да 1 года |
7.9 Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў. |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. аддзяленнем Макаранка Вольга Іванаўна, тэл. (017) -396- 75-81 Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага ўрача па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21
Акушэрскае абсервацыйнае аддзяленне
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у акушэрскім абсервацыйным аддзяленні
арганізаваны па прынцыпе «АДНО акно» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 20 0 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння ) , выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.2..Выдача заключення: |
|
|
|
|
|
7.2.1. Урачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі |
7.3. Выдача медыцынскай даведкі аб нараджэнні |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень з дня звароту |
бестэрмінова |
7.5 Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці.) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага агляду |
Да 1 года |
7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. аддзяленнем Ласіцкая Вольга Анатольеўна , тэл. (017) -228-29-23.
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага ўрача (доктара) па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб 4 ,. Тэл. (017) -395-60-21.
Аддзяленне для нованароджаных дзяцей
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у аддзяленні нованароджаных
арганізаваны па прынцыпе «АДНО акно» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.2..Выдача заключення: |
|
|
|
|
|
7.2.1. Урачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання |
Да 1 года |
7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Ількевіч Наталля Георгіеўна , Тэл (017) -391-20-16.
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.
Кансультатыўна-дыягнастычнае аддзяленне
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у кансультатыўна -дыягнастычным аддзяленні арганізаваны
па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у кансультатыўна-дыягнастычным аддзяленні ажыццяўляецца ўрачом акушэрам-гінеколагам
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці ) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання |
Да 1 года |
7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. кансультатыўна-дыягнастычным аддзяленнем Раманчук Жанна Віктараўна , Тэл (017) -207-23-67.
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.
Гінекалагічнае аддзяленне
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у гінекалагічным аддзяленні арганізаваны
па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.2..Выдача заключення: |
|
|
|
|
|
7.2.1 Урачэбна-кансультатыўнай камісіі. |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Ад 1 месяца |
7.4 Выдача медычнага пасведчання аб смерці (мёртванараджэнне ) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень звароту |
бестэрмінова |
7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
Выдача лістка непрацаздольнасці па асноўным захворванні |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
На тэрмін устанаўлення |
Выдача лістка непрацаздольнасці пацыенткам якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў, дзіцем інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў. На асобу, якая даглядае дзіця (бацька, бабуля, дзядуля, апекуны ) |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
На тэрмін устанаўлення |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання |
Да 1 года |
7.9 Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў. |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Федасеенка Аляксандр Уладзіміравіч , Тэл. (017) -397-19-53.
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2, намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.
Акушэрскае фізіялагічнае аддзяленне
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у акушэрскім фізіялагічным аддзяленні арганізаваны
па прынцыпе «АДНО АКНО» ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
7.2..Выдача заключення: |
|
|
|
|
|
7.2.1 Урачэбна-кансультатыўнай. |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень пасля пасяджэння ўрачэбна-кансультатыўнай камісіі |
Ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі |
7.3. Выдача |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
1 дзень з дня звароту |
бестэрмінова |
7.5 Выдача лістка непрацаздольнасці. |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
Выдача лістка непрацаздольнасці |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
14 |
Выдача лістка непрацаздольнасці |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумен,т які сведчыць асобу |
Бясплатна |
У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
На тэрмін устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
7.9 Выдача выпіскі |
Раддом №2 |
Пашпарт, ці іншы дакумен,т які сведчыць асобу |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. Аддзяленнем Ваўчок Наталля Уладзіміраўна, Тэл. (017) -201-24-70.
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Роддоме № 2 намеснік галоўнага ўрача па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна , 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.
Кадры і бухгалтэрыя
Парадак арганізацыі працы з грамадзянамі
ва Установе аховы здароўя «Гарадскі клінічны радзільны дом № 2»
па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у кадравым сектары арганізаваны
ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г.
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Памер платы, які спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння ) , выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
---|---|---|---|---|---|
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
Раддом №2 |
- |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады |
Раддом №2 |
- |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
23. Выдача даведкі пра перыяд работы, службы |
Раддом №2 |
- |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі |
Раддом №2 |
- |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
Раддом №2 |
- |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3-х гадоў |
Раддом №2 |
- |
Бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Асоба, адказная за выкананне адміністрацыйных працэдур па звароце грамадзян за выдачай даведак ці іншых дакументаў - заг. кадравым сектарам Рачкоўская Наталля Віктараўна, 4-й паверх адм. корпуса, каб. № 5 тэл (017) -397-64-41
Асоба, адказная за арганізацыю выканання работы з грамадзянамі ў Раддоме № 2 намеснік галоўнага доктара па АМР Дармаян Наталля Аляксандраўна, 4 паверх каб. 4, тэл. (017) -395-60-21.